måndag 5 november 2012

90 år och långledigt

Godnatt på er!

Oj så trött jag var i morse när klockan ringde, hade inte sagt nej till några till dagars ledighet. Nu är det verkligen höst, grått och trist!

Förra veckan gick i raketfart, måndag till onsdag var jag i Leksand med jobbet och sen hade vi 4 dagar ledigt. Lyx! Vi hann verkligen umgås och fixa lite. Det vore verkligen det ultimata med 4-dagarshelg för att slippa stressen och alla måsten på helgen.

I helgen var vi i Motala och firade Magnus mormor som fyllde 90 år! Hon är verkligen en superpigg och fräsch 90-åring. Tyvärr var inte alls Wilma i form under helgen så jag tyckte mest synd om henne. Jag blir dessutom lite "småstressad" över att hon ska vara sitt bästa när vi är i Motala eftersom att vi träffar dem så sällan. Som tur var så var hon på bättre humör när vi var ensamma hemma hos Wilmas farmor & farfar.

Igår eftermiddag tog vi en "paus" och lämnade Wilma till mamma & Sture medan vi åkte iväg och tränade, skönt!

Var så skönt att komma hem idag till en glad Wilma igen. För igår satte hon föräldrarskapet på prov, men livet ska väl inte alltid vara en dans på rosor?! :) Ikväll hade hon lite feber så något är det som inte är helt hundra.
 
Nu ska jag ta och göra mig i ordning för kvällen och ladda batterierna inför morgondagen.

Sov gott!
Kram
90-åringen!
Wilma leker på golvet i sina nya kläder som
hon fått av mormor.
Wilma ÄLSKAR att leka med vatten, så vad gör
man inte för att sitt barn ska vara nöjd?
Så vi turades om att stå i köket under kalaset hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar