söndag 11 november 2012

Grattis alla pappor!

Godnatt på er! 

Grattis till alla pappor! Ett speciellt grattis säger jag till min egen far! Du är bäst! Säger även grattis till Wilma som har världens bästa pappa! 

Svisch, så var det söndagskväll igen. Helgerna går på tok för snabbt! Vi har hunnit med en hel del, men tyvärr så har jag fått ont i halsen och det satte stopp för min träning idag. Trist! Hoppas lite sömn hjälper. 

I fredags var vi till Marieberg Galleria och shoppade lite. Wilma fick en ny favoritsysselsättning, åka rulltrappa! Som tur var så var mamma med så hon kunde underhålla henne ett tag med. 

Igår fixade vi hemma på förmiddagen och eftermiddag var vi på Skojlandet. Kul! På kvällen hade vi Emilie & Henrik här på middag, trevligt! 

Idag har vi varit hos min mormor & morfar och firat fars dag med hela släkten. 

Sov gott!

Kramar

En mycket trött Wilma som uppvaktar världens bästa pappa!

Wilma kör motorcykel på Marieberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar