onsdag 7 november 2012

Tjejkväll & pavlova

Godnatt på er!
 
I morse hade jag stängt av klockan och vaknade vid 7.15 av att Wilma ropade mamma, mamma...Tur att hon väckte mig, annars hade jag nog sovit gott någon timme till.
 
Igår kväll hade vi tjejkväll hemma hos Åsa. Hon bjöd på god tacospaj och till efterrätt gjorde jag pavlova. En väldigt enkel efterrätt som blir klar på några minuter om man köper färdiga marängbottnar.
 
Nu ska jag sova så jag inte försover mig imorgon.
 
Sov gott!
 
Kram
 
Min pavlova som består av marängbotten, grädde
och sen massa frukt på.
 

2 kommentarer:

  1. Det där sàg väldigt spännande ut o framförallt enkelt! Har jag inte provat, du fàr gärna dela med dig receptet :) Hoppas ni màr bra där hemma, här nere händer det inte allt för mkt.. Fàr se hur jag gör med bloggen, det handlar mkt om att jag gör det för mig själv men självklart lite utbyte vill vi ju ha :) Ha en underbar helg, kram kram

    SvaraRadera
  2. Smarrigt:)
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera